اس ام اس عاشقانه غمگین
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عاشقانه غمگین و غم انگیز

اس ام اس عاشقانه غمگین و غم انگیز

بـرای پیش "تو"بودن
بلیـط لازم نیست
مرور قصـه ی "دل"
کافیسـت...

اس ام اس عاشقانه غمگین

چه جمله ی غریبی است “فراموشـت می کنم”
وقتی تا آخر عمرت با یاد او زنـدگی می کنی

اس ام اس عاشقانه غمگین

از مـن نرنج....
من نه مـغرورم
و نه بی احساس!
فقط دل خـسته ام..
دل خسته از اعتمادی بیجا...!!

اس ام اس عاشقانه غمگین

از روزی که تصـمیم به رفتن گرفته ای ، بلاتکلیفی بین ما موج میزند
مثلا همین دل من
نمــیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟؟؟

اس ام اس عاشقانه غمگین

من میگم دلم شکسته اسـت
تو میگی خوب میشه خسته اسـت
من میـگم تو بی وفایی تو میگی بریم یه جای...
من میـگم خدانگـهدار
تو میـگی تا چی بخواد یار...
من میگم چیزی گذاشـته تو میگی دو خط نوشته...
من میگم چشات قـشنگه تو میگی دنیا دو رنگه

اس ام اس عاشقانه غمگین

تو راحت فراموش می کنـی ، باز دل می بری ، باز دل می بازی و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامـه می دهم !

اس ام اس عاشقانه غمگین

یه نـفرو میخوام
محکم بزنه در گوشم
بی هیچ دلیلی
فقط بشـکنه این بغض
لعنتیو...

اس ام اس عاشقانه غمگین

هـــــــــیس …
حواس تنهایی ام را با خاطـرات باتو بودن پرت کرده ام
بگو کسـی حرفی نزند
بگذار لحـظه ای آرام بگیرم

اس ام اس عاشقانه

 





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: